2017-01-27

1-27 有趣分享集


Move on, just a car pushing a car.

這個太殺了……(看什麼看!?拋錨而已!!)


1.

Is that Imgur? Can I see? Do they like my gif?  How many doots I get? Woof Woof!

給我看一下嘛~給我看一下嘛~!






2.

"Pet Proof" my ass

你們這些愚蠢的人類,是何時開始有這種門可以擋住我們的錯覺的?






3.

I believe I can flyyyyy!

你們這些愚蠢的人類,是何時開始有這種門可以擋住我們的錯覺的? part II






4.

Bathroom Pranks Dump (Forgive the Pun)

你這樣是要叫我怎麼上得出來啦!!






5.

Slav.rar

小人國膩?






6.

Explanation not required

正牌的米開朗基羅、達文西……






7.

How was my tuna casserole now, Cindy?

設計對白:說吧!除了功課沒寫外你還騙了老娘什麼?






8.

Opening Dog Food

當我打開狗食我家狗狗的表情就像這樣……






9.

I am sure this is somewhat correct

我們有啤酒,和你前妻的心一樣冰冷……(那真的是很冰啊~)






10.

My daughter's pony castle looks like hmm...

看來國際盜懶覺集團真的很猖獗啊~還出了布偶捏……(喂~那明明是小馬玩具的城堡)






11.

What witchcraft is this?

好神奇!!