2016-11-25

11-25 有趣分享集


When your parents are about to catch you doing something wrong but you quickly frame your little brother

奸詐的摔角手


1.

When you want to stay mad, but your squeaker shoes keep giving you the giggles.

當你想要保持生氣可是聽到啾啾鞋卻忍不住笑了~(好可愛)






2.

I have no idea how he survived this. Talk about luck

這個絕對是把相機放橫拍的!






3.

Keep Trying..:D

吃……吃…吃不到!!






4.

"I have a very particular set of skills"

室內飆車手






5.

Well I can do a finger flip

這手超靈活的






6.

Filler up

這位大姐加油的方式真是霸氣






7.

Does anyone else have this issue?

有時候當我閉起眼睛時~我就看不見了(這個超適合拿去當長輩圖的)






8.

FRIDAY I NEED YOU

Fuxk ×3

老闆以為我在乎這份工作

其實一點也不!(從標語就看得出來~怨念很重啊……)






9.

Ahh thanks giving..

姑媽:我十六歲時都不喝酒的~

我:對啊,懷孕時不能喝酒

(這回嘴好勁爆……)






10.

Handy tips to Adult.

窮人的筆電散熱解決方案--空雞蛋盒






11.

Multiple choice questions be like

美女欣賞(老闆,給我來一雙~)