2021-05-29

5-29


So, how's your life going ? 

動圖-你知道什麼叫做絕望嗎??直到我看了這個紅綠燈後我才明白……


1.

Win - Win

動圖-你闖禍我倒楣!?






2.

Nnneeaoowww

動圖-還是中了……






3.

Meet Coco, she likes to put her paws in the air

可愛的狗狗~






4.

When you wake up and see a post you down voted on the front page

動圖-小女孩翻白眼……(看來她一點也不想去看球賽阿)






5.

Relationship goals

動圖-我到底看了什麼??






6.

How?

寫程式常常遇到的事情……






7.

Motherclucker

好機車~但有擊中到我的笑點~






8.

I would smile too!

上面標語:如果我是後面女的我也會笑得這麼開懷~(XD)






9.

My cat/most important woman in my life. Best eyes I've seen yet.

好特別的貓貓眼睛