2017-06-12

6-12 有趣分享集


Free running fail

人家吃麵你在喊燙?(人家跑酷你在跌倒?)


1.

well, that is one way to end your relationship.

為你示範如何快速分手






2.

say hello to the newest avenger

綠巨喵浩克?






3.

Gokuraku Judo - nya 晚香玉

看一下美女跳舞吧~






4.

Never realized how important origami was for science

什麼事情做到極致都能成為科學






5.

Everytime I visit this owl it gives me this face

你在笑什麼啦?(你的長相啊,不然勒?)






6.

My Aunt couldn't understand why everyone was laughing at her ceramic Santa...

這隻分明就是那個啊~你知道的……






7.

Craziest Things Kids Said To Their Parents dump

四歲的小孩:我們可以養小貓嗎?

爸爸:可是我會過敏耶~我們不能在同一間屋子裡面……

四歲的小孩:你可以出去外面睡啊!

(小孩表示:出去!!現在!)






8.

They're preparing to storm the wicked witche's castle

魔戒遠征隊?XD






9.

Reddit in a nutshell

留言A:我不是火車科學家,但我想那樣沒有用……

留言B:我是火車科學家,我肯定那樣沒有用……

(是哪個天才想出來這樣放消防水管的?是想讓火車出軌嗎?)






10.

i'm scared bro

害羞的狐狸~






11.

Wisteria Tunnel

日本景色