2017-05-23

5-23 有趣分享集


spoiler

你俄羅斯方塊膩?


1.

The Last Airbender

神經病!!關電視!!






2.

Impressive.

你按下NEXT就知道這幾個在發什麼神經了……






3.

When you find out that when you grow up you will  be the Supreme Leader of Glorious Democratic People's Republic of Korea. 

好會扭~






4.

Implants exploding.

你使出「會心一擊」造成100點傷害!!






5.

Imgur like this sort of stuff

設計這個的人在想什麼?






6.

Predator

我是叫你抓老鼠!!不是滑鼠!!






7.

Look at this!

好肥的老鼠






8.

Goals

我等不及要退休了,這樣我就可以早上6點起床,然後開龜車到處慢慢繞當路隊長,讓大家遲到~

(這個超壞的,不過我喜歡!)






9.

Perfect timing Animal pics

你給我吃……!~你不是很想吃嗎!!(這貓……)






10.

I'm pretty sure they have no clue

我是你他媽的未來……






11.

the prettiest girl in korea

可愛的女孩說話