2016-11-08

11-8 有趣分享集


The real purpose of a treadmill 

跑………跑步機原來是這樣用的嗎?(我輸了~)


1.

No Swim, Only Float

漂浮哥






2.

Took a video of my cat pawing at the air when I rub his belly.

貓貓






3.

Blue, Purple, Violet, or Pink?

到底是紫色還是粉紅色?






4.

Hey... Can I... Play?

牆後面的狗狗看來很想加入呢~(邊緣狗?)






5.

Coming in...

很帥的冰上降落






6.

Admit it, even if it didn't spell out the nationality of this guy you would've guessed it anyway

俄羅斯的日常系列--一名士兵被AK-47子彈打中頭部,他

的同志用鉗子幫他移除子彈,然後他對鏡頭微笑……(沒事~沒事~只是日常生活而已……)






7.

.

當你的前男/女友傳簡訊給你……

前任:我想你…回到我身邊……

我:你在哪裡?

前任:我公寓

我:來窗戶旁邊

前任:這不是來了嗎?(驚喜~)

我:跳下去






8.

The Talented Frenchie

這狗狗有玩球的天份






9.

WOW, how does he do THAT?!

這……這是真的嗎?怎麼做到的??






10.

Majin Buu cosplay 

好酷的普烏cosplay






11.

When you finally get that stubborn peice of popcorn skin out of your teeth

這笑容很犯規