2016-09-04

有趣分享集9-4


Fate or Stupidity?

男人為什麼比女人短命的原因系列……


1.

The truth behind anime eyes

就和你說日本動畫裡面的大眼睛都是假的了吧!你看!






2.

Fuck

無言……






3.

when you're a cat but ball is life.

投籃作弊小助手






4.

Japanese Face Wash

這個也太酷了吧!






5.

me_irl

大哥~你是不是跑錯棚了!那是比薩斜塔的標準姿勢啦!!






6.

Some days 

看到這傢伙的悽慘臉,所以我過去給他一塊美
金,他退還給我說:我不是無家可歸,我只是
結婚了……






7.

when the beef stew is juuuust rice 

泡溫泉太舒服,只是想放個屁,卻不小心拉出來了……






8.

The Internet's trying to shame him and it ain't succeeding because he's rich, he's in his 60s, and he don't give a fuck anymore. My kinda guy.

還記得馬蓋仙嗎?






9.

Small cat dump

貓貓






10.

Please do

急救手環:幫我格式化硬碟(呃……我也想買一個……)






11.

Retro Emma Watson

美女欣賞