2020-05-18

5-18有趣分享集


Remember to wear a mask in public places people

動圖-晉級的巨人逆?


1.

A good doggo keeping an eye on himself

動圖-狗狗~你幫我看著狗狗喔~ 狗狗:嗯~(好饒舌啊……)






2.

"Just stand there and pretend that you're busy."

動圖-裝忙……






3.

Wtf

動圖-這個到底……






4.

I make fancy pants cookies

動圖-好可愛的餅乾






5.

Volume up for this

動圖-恐怖電影音效產生器(請開聲音)






6.

This battery charge indicator would have come in handy 20 years ago

動圖-以前的電量測量器~






7.

Smooth.

男:我愛你~

女:我有男朋友了~

男:你值得擁有兩個男朋友~

(這對話!!!我到底看了什麼??????)






8.

Maybe I should change the battery:))

這個不說是電池我還以為是便當附贈的紅茶咧~(快逃啊!!!這個快爆炸啦!!!)






9.

Lost and Found Post - A collection of funny flyers

呃……這個到底是什麼啦?






10.

One cool cat

動圖-好豪邁的姿勢……