2018-09-25

9-25 有趣分享集


Engineering a safer world: systems thinking applied to safety

動圖-最危險的地方就是最安全的地方~


1.

First time in the gym..?

動圖-這就是為什麼健身房需要有教練……






2.

Haven’t we learned from I robot and planet of the apes

動圖-超生動的機械人猿~






3.

Secret Level

動圖-祕密基地






4.

Truck Loading level: Asian

動圖-史上最強超載……






5.

Stretching

動圖-好想打她……






6.

Wtf, hooman?

人類你給我好好解釋一下,為何把我的樂趣都收高高!






7.

"Chrome Massager" in TJ Maxx check out line...

我怎麼看都像是…懶…呃…背部按摩器…






8.

Drax on. Drax off.

左:我想要的女朋友 右:我擁有的女朋友






9.

Rwby Cinder Fall Cosplay

好冶豔的cosplay






10.

What will you say?...

ko!