2017-12-22

12-22 有趣分享集


Gimme gimme.....

給我!!給我!我好想吃!!!(到底是多愛吃啊!)


1.

Bang Bros Presents

這女的反應也太大了吧!?






2.

The true gender gap exposed

你知道嗎?A片女星年平均收入是十萬到二十五萬美元,男星卻只有四萬美元……(不要再和我說什麼男女平等了!……咦?這句話是這麼說的嗎?)






3.

Parkour

跑酷老手和菜鳥的差別~






4.

This is how I die.

這遊戲超刺激的……






5.

it all lines up

剛剛好~






6.

Just felt like this needed to be on here

男人的夢想場景(美夢),也是女人的(惡夢)XD






7.

Nailed it

超像的cosplay!!






8.

R.I.P

很有創意的反飆車漫畫






9.

MFW my secret santa gift arrives but I don't have enough imgur points to message him/her to say that there was a slight problem....

保證送貨到「家」喔~(我一點也不想要好嗎!)






10.

Cat tax enforcer.

貓貓