2017-11-21

11-21 有趣分享集


 

踢我!?給你張黃牌!……還敢不滿?再給你一張紅牌!!(喂!!太嚴格了吧!!)


1.

Duckling feeding fishies

異業結盟膩!?(這鴨子喜歡餵魚……)






2.

A dog that does not bite, but simply absorbs the souls of sinners.

別亂給狗狗戴面具啦!!你是要嚇死誰啊?






3.

When my balls are stuck to my thigh

呃……這是再喬什麼?(不是只有男生會蛋蛋卡住嗎?)






4.

is anyone gonna tell him there s something wrong with his doggo

這企鵝怪怪der






5.

Example No. 344: Cats Are Just Not Right In The Head

貓貓你在幹麼啦!






6.

Smaaaht!

生活智障王!!收球的時候,只要把球切一半,就可以收納更多球喔~(哇!!這個超聰明的啦!!我怎麼都想不到!)






7.

okay!

大家都說「做事要用腦子,不是蠻力」(這就是不用腦子的下場XD)






8.

Finally found a photo that illustrates what I picture when someone says they've been a lurker for years.

你看不見我~你看不見我~你看不見我~






9.

All Hail the Morbidly Obese Squirrel.

這椅子看起來挺舒服的……(好肥的松鼠啊~)






10.

Studio Ghibli

很適合作為手機桌布的圖-吉卜力工作室出品






11.

Lost in her own, happy world 

貓貓