2017-11-16

11-16 有趣分享集


When someone sends me a meme and I reply with "LMAAAOOOOOO"

瘋狂小朋友~XD


1.

.

當你發現朋友是高手時的表情……






2.

Wiggle wiggle

床上的奇怪抖動物體~(是喵喵啦!)






3.

Rocket doll

我到底……看了……什麼……!!??






4.

Rodney has new best friend with the dog biscuits

狗狗是人類最好的朋友,小孩是狗狗最好的朋友……(喂!別一次把我們家的狗餅乾全餵完啊!!!)






5.

Made me look twice

完美屁股!?這應該很多女生想買吧?(呃……是有些字被遮住啦!)






6.

Savage

不是要握手嗎?……沒關係!我自己來……






7.

The groups latest backup dancer

我覺得狗狗跳得比較好……






8.

I heard imgur like tits.

不能只有我看到……






9.

This is a caption about fred

驚訝的貓貓






10.

Black Belt - Evelyn Yu (虞成敬)

好啦!用美女洗一下大家眼睛……






11.

If I fits, I tits.

我也好想睡……