2017-10-06

10-6 有趣分享集


>

強迫推銷!!!(魚表示:帶我走!!我再也受不了這裡了!!)


1.

Like mommy like kitty

有其喵,必有其喵喵~






2.

I mean it's magic...not an exact science.

NG~






3.

Princess Propane

這公……公三小啦!






4.

The ridiculously photogenic german police and protester

好妙的鎮暴警察和被抬走的抗議人士合照(你們是臨時演員膩?不然怎麼笑得那麼開心?)






5.

Stop pulling me.

厭倦了一大堆的牽手照了嗎?來點不一樣的吧!(去死啦!有完沒完啦!閃屁啦!)






6.

How to spot a professional shopper 

這個逛大賣場等級:99






7.

FML

受傷打上石膏後,整整六週老師都以為我要發言……






8.

Wait for it

這狗……






9.

When I get asked to Hangout on a Friday Night

我今晚很忙沒空出去喔~其實我是在做這個……(夠了喔你!)






10.

This Icelandic company has come up with an ingenious way to make motorists slow down

漂浮的斑馬線……






11.

So, a couple nights ago I decided to pull the trigger and I adopted this beautiful siames. Her name is Luna. Say hi, imgur!

可愛貓貓