2017-10-28

10-28 有趣分享集


Boo

ㄋㄩㄝ~~~


1.

Diarrhea Dispensing Robot

這機器人……我到底看了什麼?






2.

Olive harvesting 

好酷的橄欖踩收機






3.

When you’re trying to be rico suave

嗨過頭……(誰知道桿子這麼不堅固?……)






4.

10/10 for scaring children this Halloween.

這屋主八成是想要在萬聖節過後清理門口的大便……(小朋友肯定嚇屎了~)






5.

Ah my new plane has arrived. Thanks Amazon prime!

喔~我亞馬遜訂的飛機送來了~(喂!不要看圖說故事啦!!)






6.

Casually pooping

這貓貓拉屎拉得真有型……






7.

When you're a great artist but not old enough to be acknowledged

超厲害的黑板塗鴉(擦掉好可惜啊!)






8.

Photoshop troll

永遠不要叫網友幫你修圖(這場景我記得是某A……現場啊~呃……別問我怎麼知道……)






9.

"I. MUST. HAVE. IT."

給我!!給我!!給我!!給我!!






10.

This image was recorded on an Indian road, showing a pair of elephants making a last contact, before being separated forever.

這張照片紀錄了兩隻大象即將被永遠分離時的一刻(有點感傷啊~)






11.

Purr-fectly timed cat photos

貓嘴人?