2017-10-12

10-12 有趣分享集


Anything you can do I can do....

我也會!我也會!~(摔!)


1.

It's naptime!

媽媽叫孩子午睡不睡?這就是下場!!(喂!)






2.

Lol

這牛奶真是太Rock了!!






3.

Surprise?

蠢到爆炸






4.

Getting the support she needs...

這位姊姊的屁股有練過……






5.

Phone clearing dump part 2

我平常都會上網看一些「影片」(這些影片很明顯是……你知道的……)






6.

Is that you, princess Fiona?

這小女孩贏得cosplay比賽冠軍(實至名歸!超像的!)






7.

The quiet, Austrian town of...

這是澳洲一個鎮的名字(我好想去喔……)






8.

Found this in a sook near me

上吊的熊?這樣是要嚇死孩子嗎?






9.

This is the weirdest thing you'll see for at least an hour

我到底看了什麼?






10.

There is no title for this

這家航空公司的維修部門真是太棒了!(我不敢坐……)






11.

This Kitty gets anything. It. Fucking. Wants.

可愛貓貓