2017-10-10

10-10 有趣分享集


Modern instant nose job vending machines are making plastic surgeons obsolete

蠢到爆~


1.

When you fuck up so badly that the problem solves itself

神童?






2.

Reverse Whack-A-Mole

貓貓地鼠機?






3.

Has science gone too far?

狗人?(錯位啦!)






4.

Fan's dancing makes singer lose composure during performance

歌手被粉絲大叔打敗了……






5.

Title

貝吉達:這根本是狗屎!!

貝吉達:人家想坐在前排的!!

(喂!!)






6.

My best friend is 6'6"

甲:你知道老兄,我一直在懷疑,像你這麼高的人,毯子蓋不了肩膀到腳趾吧?這怎麼睡得著呢?

乙:老兄

乙:現在是

乙:他媽的早上四點鐘!!!!!!

甲:呃……所以你睡不著,嗯?

甲:……是因為毯子的問題嗎?

(我想不是的,是因為你他媽這個白痴在凌晨四點問他這問題)






7.

Test 

蠢事測試機 3000元(奇怪?怎麼放錢進去都沒反應耶……)






8.

When you post something that gets no points or comments

當我在看「有趣分享集」我和旁邊人的反應……(怎麼都沒有人笑?)






9.

A meme a day

多選題對我來說就像這樣……(每個都想選捏……全部包起來好了!!XD)






10.

Cute and funny faces by kawaii asian girl

可愛






11.

Cool kitties 

瞇眼大賽和可愛圖集