2017-09-27

9-27 有趣分享集


When your girl catches the bouquet.

女人的夢,男人的(惡)夢(這個超驚悚的啦!你看看他跑得多快!)


1.

He shoots, he.... never mind

這就是人生……






2.

How I feel when I get to the gym and there's no wait for treadmills.

當整個健身房只有你的時候……(好爽的感覺……)






3.

my heart will go on and on

奇妙的國度~印度(你在鐵達尼什麼啦!!)






4.

LOOKING AT YOU, DAN.

你為什麼會亂丟垃圾?

1.我是個混球

2.我根本不關心大自然

3.我媽還在我後面幫我擦屁股

4.以上皆是

(小屁孩國內外皆有啊!)






5.

Flicka da wrist

咦!!!!!這冰淇淋到底是什麼顏色?






6.

Believe in your dreams

失敗!!






7.

Brace enough?

甲:只要你夠勇敢,什麼都可以當成假覽叫用

乙:傳張圖片~

甲:PAIGE 不可以!!!!

(PAIGE是一個漂亮的職業摔角選手)






8.

Funny pictures - forced perspective and pictures taken at the right moment

趣圖合集






9.

Is it bad that I kind of want this house?

隱藏版的鄰居……






10.

I am about to die.

好大的貓眼~






11.

7.1 earthquake footage from tourist attraction Xochimilco in Mexico City

7.1級地震,墨西哥(觀光客拍下來的,還好他們在水上……)