2017-09-12

9-12 有趣分享集


MRW Senpai notices me

這哪招?


1.

When the cute girl walks by during my 4th Period Math Nap

一醒來就笑……好萌啊~






2.

Graceful as fuck

這跳水一百分!!






3.

Cats are dicks.

別擔心,貓貓,我來救你了~(喵喵:這怪叔叔好可怕~我走先!!)






4.

MRW when a woman at another table across from us admits to cheating after her boyfrined proposes

驚訝貓貓






5.

Literal t-shirt

「我不要寫任何東西,請讓我的T恤留空白就好」(喂!!不是叫你別寫任何東西嗎?)






6.

Pool beer toss

神傳接!!






7.

HAPPYNESS.

幹話女:「happyness」幸福裡面沒有"i"(我)

屁留言:如果你拼對整個字就會有"i"

(幹得好!兄弟!實在是受夠那些無病呻吟的傢伙了!!)






8.

Chocolate sculpture

這已經不是巧克力了,是藝術!!






9.

a small meeting of the alt-hight

好諷刺的裝扮……






10.

Funny

超詭異皮卡秋裝扮(這……是連續殺人魔的裝扮嗎?)






11.

Fire and ice

冰與火?好漂亮的照片