2017-04-26

4-26 有趣分享集


When you have nice legs

我的眼睛啊啊啊啊~~~


1.

Grandma is killing it in the arcade

好猛的阿嬤~






2.

Nouvelle Vague

我到底看了什麼?






3.

collection box

這募款箱好像很好玩的樣子






4.

Adolescence is rough, sometimes wheelie rough. 

白目孩子現世報






5.

Well balanced Act !

好性感~






6.

Um, excuse me miss...

色鹿~






7.

404'd

這狗狗壞掉了嗎?






8.

meanwhile, in a Belgian bathroom

超級嘲諷小便斗(你們這樣我是要怎麼尿啦!)






9.

A different kinda mom

老母:matt快回應我!

matt:怎麼了?

老母:天啊!還好你沒事!

老母:我剛剛上臉書看到有個23歲的男性被槍擊死亡……

老母:我好愛你……

matt:媽!我21歲耶!!!!!

(我真的是你親生的嗎?)






10.

What the heck are you doing in there, fren?

貓貓(你在地下做什麼啦!)






11.

Welcome Home, ashen one. Speak thine heart's desire

漂亮的動圖