2017-04-15

4-15 有趣分享集


Oh...

這是……怎麼變的??????


1.

Horse tries out hoodie zipper

只是想啦拉鍊~






2.

I wish we had this when I was a waiter.

這樣送餐真是太有效率了!!






3.

I am the law....the law of physics

這個警察是怎樣啦!!!






4.

How my life's going

為你表演後空翻……摔豬肉……






5.

That kid is going places

我:誰吃了餅乾?

五歲兒子:忍者

我:我沒看到啊~

五歲兒子:沒有人看得到忍者喔~

我:……(明明就是你!!)






6.

No fucks were given

盲人就是這樣開車的……(最好是啦!!!!!!)






7.

I don't know what to say for this

我到底看了什麼!!!!!






8.

When she starts explaining what's wrong with you...

當你女朋友開始解釋你的問題在哪時……(我花了很多年才搞懂,其實她就是不爽……沒有邏輯也沒有理由……)






9.

Captain mittens!

可愛貓貓






10.

Havasu Falls in The Grand Canyon

好美的景色






11.

I like to keep my RHM simple

美女欣賞