2017-03-24

3-24 有趣分享集


Destiny's Child - Guam Edition (Part 2)

我到底看了什麼?


1.

When she say she single

花式把妹……






2.

when they say you can only have one drink

當他們說我只能喝一次時……(是一次,但是一次喝完……)






3.

Gotta get those remnants

想歪的自己去牆邊和我一起罰站!!






4.

When you decide to remain sober.

貓貓……






5.

When I make a meme that doesn't meet to the standards

糟了!我沒有十元了!!不能繼續了……(喂!你在繼續什麼啦!!)






6.

Nice... face.

封面合照(奇怪,怎麼有種噁心感?)






7.

Dump of things that make you go "hmmm..." pt. III

當妳鞋子不見時……(呃……這樣也行?)






8.

Real big dick move

不好意思!把地板弄成這樣……是我啦!剛剛不小心跌倒……






9.

Cute little roach girl?

可愛的蟑螂女孩……






10.

Someone is standing up for handicap parking spots.

照這個圖示來看,停輪椅也是沒錯啦~(疑!等等……那人呢?神蹟啊!!!是神蹟!!)






11.

Asian Fan Girl

美女欣賞