2017-01-07

1-7 有趣分享集


Wait For It 

浪漫的邂逅……你媽啦!死小偷!!


1.

After Christmas...

聖誕節後該做的事……






2.

I'm sure there's a use for this talent

有點厲害……






3.

.

七龍珠的充電方式~大家分給我一些元氣吧!!(元你個頭啦!這樣最好能充電!!)






4.

Squishy land

有種膿包破了的感覺……






5.

New years resolution...

我的教練說我只能吃一片……(真的是一片啊~)






6.

Are you whelmed?

隱形鞋?






7.

A sky divided

這雲……是記憶體不足貼圖貼不出來嗎?






8.

My computer was getting hot so I figured I'd give it a little rinse to cool it off!

設計對白:電腦積塵太多,沖一下就好了……(我看是直接換新吧!)






9.

Spotted the rare Catosaurus

喵吉拉……






10.

Pocket cat.

可愛貓貓






11.

Thigh High Thursday

我老婆之一