2016-10-26

10-26 有趣分享集


Blind woman sees her husband for the first time after a successful eye surgery!

盲眼女在手術成功後第一次見到他先生(這三小啦!!!!!)


1.

Alrighty then

如果西拉蕊當選我就要離開美國搬到阿拉斯加
(喵你個川普支持者真是高智商……我不是美國人都知道阿拉斯加是美國的)






2.

Cat watching horror movie

貓貓看恐怖電影的反應






3.

When someone asks who ate all the baby carrots..

狗狗你在含什麼啦!!






4.

Wait for it

搶劫失敗被逼洗車(靠!我肚子好痛……這太好笑了!!)






5.

Monthly Dump ????

老師:需要幫助嗎?

學生:是啊!我不懂~

老師:哪部份有困難(hard 困難/硬)?

學生:(冒汗)我



(林老師咧~老師是說"困難"不是"硬"啦!!)






6.

Die balloon scum!

空爪道!!啊搭!!






7.

This

左道結束,右道封閉(用一張圖總結2016美國選舉現況 兩個都不是好東西……)






8.

You Know What They Say; Once You Go Plastic… Never mind there's one black in the mix

宅男只能拍這種照片而已……






9.

Gargoyle had a hard night.

宿醉……






10.

The best nights are the ones you don't remember

不管你是誰,你有多醉,你應該感到驕傲……(酒醉裝置藝術嗎?是滿有美感的啦~)






11.

Emma Watson - Goddess?

我老婆之一