2016-10-24

10-24 有趣分享集


When your soup is too hot...

好燙~幫我吹一下~(這個真的有病……)


1.

Nothing to see here!

「哈哈哈~來追我啊!」狗狗鴨鴨版






2.

Grandpa tricks granddaughter

奇怪了~怎麼都夾不完?






3.

✌ ️

我宣佈貓貓第一屆牛奶爭奪戰開始!






4.

he almost topples over backwards

這貓~






5.

He just wants you to be happy

信任的眼神(狗狗真是人類最好的朋友)






6.

Draw a line to the correct answer.

這個答案我給87分,不能再高了(老師會算你對才有鬼啦!)






7.

"Skittles"

陰陽眼貓






8.

A Fairly Sized Dump

這……這維妮……






9.

Well? 

我投左邊一票(廢話!誰會喜歡右邊啊!!)






10.

Rainbow Falls

彩虹瀑布






11.

Motivation

運動美女