2016-09-22

有趣分享集9-22


You will never be this metal!

我……真的……無法理解日本人……


1.

Smooth

神騙~






2.

You can dance if you want to 

這小弟很會跳啊~






3.

Air Conditioned Suite

跨時代的發明!!移動式冷氣裝!!






4.

...just off the starboard port! 

咦!?我沒看錯吧!!(原來是改裝啊!!)






5.

Keep Calm, and ...

這枕頭幹意十足~






6.

Don't pet him too hard

這個英文標示與中文不符合啊!!(explosive是爆炸啊~這樣標變成爆炸犬了啊!!)






7.

Now your talking....

醫生告訴我每天至少要花一小時在跑步機上(我花了……而且不止一小時喔~)






8.

As a parent, can confirm, this is the weirdest thing I've ever seen and I totally want one.

只有我看到這服裝想到異形嗎?






9.

I'm glad this is here, otherwise I would've forgotten!

別在水下呼吸(你倒是呼吸給我看啊!!誰做得到啊!!)






10.

Saw this at a local Mexican restaurant...I think i'll wait.

這……這馬桶超怪的啦!看了誰敢上?






11.

Watermelon Cat

今天沒有美女……只有西瓜貓……